خیاط شهردار نودان از تحویل مدارک و نقشه ها و موقعیت UTM محل احداث یادمان شهدای گمنام در شهر نودان و امضای صورتجلسه درخواست شهید گمنام و احداث یادمان خبر داد.

خیاط شهردار نودان از تحویل مدارک و نقشه ها و موقعیت UTM محل احداث یادمان شهدای گمنام در شهر نودان و امضای صورتجلسه درخواست شهید گمنام و احداث یادمان خبر داد.

شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه جامع خبری نودان آنلاین اظهار داشتند ؛ پیرو درخواست شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان نسبت به اختصاص دو شهید گمنام به شهر نودان ، سردار کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به اتفاق فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه چنار و دکتر اسماعیلی ریاست اسبق بسیج سازندگی فارس ، از مکان دفن دو شهید گمنام و احداث یادمان در شهر نودان بازدید بعمل آوردند.

خیاط افزود : پیرو دعوتنامه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ، شهردار نودان در جلسه هماهنگی روز شنبه ۲۲ مرداد ماه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس واقع در مرکز استان فارس حضور یافتند.

در این جلسه که با حضور سردار کوشکی جهرمی ، انصاری مسئول هماهنگی شهدای گمنام در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و نمایندگان تعدادی از متقاضیان شهید گمنام در استان فارس حضور داشتند.

پس از صحبتهای انصاری دبیر جلسه و سردار کوشکی جهرمی در خصوص شرایط موافقت با اختصاص شهید گمنام و شرایط مکان و اجرای حداقل ۶۰ درصد از پروژه یادمان شهید گمنام و شاخص های لازم ، حاضرین در جلسه هرکدام درخواست و شرایط و موقعیت شهرستان ، شهر و محل احداث یادمان خود را بیان کردند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سردار کوشکی جهرمی به منظور بازدید ایشان از شهر نودان و هماهنگی برگزاری این جلسه ، توضیحاتی در خصوص فعالیت مردم بخش کوهمره و شهر نودان در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس و تقدیم حدود ۱۲۰ شهید در بخش کوهمره نودان و ۱۲ شهید در شهر نودان و همچنین صدها آزاده و رزمنده و جانباز به انقلاب ، همواره در دفاع از انقلاب ، ولایت و ارزش های انقلاب و فعالیتهای فرهنگی از جمله یادواره های شهدا بیان کردند و ضمن ارائه دلایل توجیهی مکان مورد نظر جهت خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر نودان از سردار کوشکی جهرمی تقاضا نمودند نسبت به تحقق درخواست چندین ساله مردم ولایت مدار و انقلابی شهر نودان ، دستور لازم صادر نمایند و شهر نودان را بوجود شهدای گمنام مفتخر و نورانی نمایند.

خیاط ضمن تحویل مدارک و نقشه ها و موقعیت UTM محل احداث یادمان شهدای گمنام در شهر نودان صورتجلسه درخواست شهید گمنام و احداث یادمان را امضا کردند.

شهردار نودان از سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه شهرستان کوه چنار ، محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه چنار ، اعضای شورای اسلامی شهر نودان و دکتر اسماعیلی ریاست اسبق بسیج سازندگی فارس که در این باره همکاری کردند ، تقدیر نمودند و خواستار همکاری در بحث احداث یادمان شهدای گمنام شدند.

  • نویسنده : محمد دهداری