شهردار نودان در شروع سال جدید طی جلسه ای با کارگران خدمات شهری شهرداری نودان، ضمن تبریک سال جدید از زحمات و تلاشهای ارزنده این عزیزان در خدمت رسانی به مردم شریف نودان و فعالیت این کارگران و مجموعه خدمات شهری و مسئول خدمات شهری تقدیر نمودند.

شهردار نودان در شروع سال جدید طی جلسه ای با کارگران خدمات شهری شهرداری نودان، ضمن تبریک سال جدید از زحمات و تلاشهای ارزنده این عزیزان در خدمت رسانی به مردم شریف نودان و فعالیت این کارگران و مجموعه خدمات شهری و مسئول خدمات شهری تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ شهردار نودان در شروع سال جدید طی جلسه ای با کارگران خدمات شهری شهرداری نودان، ضمن تبریک سال جدید و پاسخ کوبنده و مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایت رژیم سفاک صهیونیستی از زحمات و تلاشهای ارزنده این عزیزان در خدمت رسانی به مردم شریف نودان و فعالیت این کارگران و مجموعه خدمات شهری و مسئول خدمات شهری تقدیر کردند.

نبی افراسیابی مسئول خدمات شهری شهرداری نودان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری، آتش نشانی، موتوری، ماشین آلات اشاره و مواردی که نیاز به پیگیری در سال جدید داشت مطرح نمودند.

خیاط ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب شورای اسلامی شهر نودان، استانداری، فرمانداری، بخشداری و شورای اداری و شورای تامین شهرستان کوه چنار لزوم اتحاد، وحدت، خدمت صادقانه و دلسوزانه با رعایت قوانین و ضوابط و حفظ بیت المال این موارد را سرلوحه کار و فعالیتها ذکر کردند و برنامه های سال جدید شهرداری را در حوزه خدمات شهری مطرح و نسبت به همکاری و هماهنگی با ستاد مدیریت بحران در تابستان پیش رو تاکید داشتند.

در پایان هدایای به کارگران خدمات شهری شهرداری نودان اهدا شد.

  • نویسنده : علی دهداری