به منظور تسهیل تردد مسافران و شهروندان جهت اطلاع از موقعیت مکانی خود، تابلوهای نشان دهنده موقعیت مکانی(کیلومتر شمار) به نام شهر نودان نصب می شود.

به منظور تسهیل تردد مسافران و شهروندان جهت اطلاع از موقعیت مکانی خود، تابلوهای نشان دهنده موقعیت مکانی(کیلومتر شمار) به نام شهر نودان نصب می شود.

خیاط در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین ضمن تبریک عید مبعث اعلام کرد؛ با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان و پیگیری و همکاری مهندس شفیعی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای کازرون – کوهچنار و همکاری مهندس پورقیومی معاونت و کارشناس اداره راهداری و موافقت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس مهندس یزدانی رییس ایمنی راههای استان فارس دو عدد تابلو تابلو اطلاعاتی کیلومتر شمار جاده ای با نام شهر نودان طراحی و آماده شده است که بزودی یکی از آن در محدوده گلگون (محور نورآباد به قائمیه و نودان) و یکی در محدوده حکیم باشی( محور بوشهر به قائمیه و نودان ) و در مسافت ۲۰ کیلومتری برای رفاه و راهنمایی مسافرین جاده ای و مهمانان شهر نودان نصب خواهد شد.

به گزارش نودان آنلاین ، نصب تابلوهای موقعیت مکانی این امکان را برای مسافران و میهمانان فراهم می سازد که در صورت بروز مشکل فنی برای خودرو و یا هرگونه سانحه رانندگی، افراد بتوانند با استفاده از تابلوها موقعیت دقیق مکانی خود را به گروههای امداد رسان اعلام کنند.

نصب این تابلوها به طور حتم موجب بهبود روند خدمت رسانی دستگاههای امدادی از جمله اورژانس، امداد خودرو، آتش نشانی و مجموع عوامل خدمات راهداری در مسیر کوه چنار می شود.

شهردار نودان مراتب تقدیر خود را از عزیزانی که در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای کازرون و‌ کوهچنار و اداره کل راهداری استان فارس پیگیری و انجام داده اند ، بعمل می آورد.

  • نویسنده : محمد دهداری