فرماندار ڪوه‌چنار با اشاره به مشڪلات زیرساختی ناحیه صنعتی در این شهرستان، بر لزوم رفع این موانع تولید تأڪید ڪرد. علی علیزاده در بازدید مدیرعامل شرڪت شهرڪ‌های صنعتی از ناحیه صنعتی ڪوه‌چنار ، اظهار ڪرد: رفع موانع و مشڪلات بخش تولید و صنعت و تلاش در راستای ایجاد اشتغال از اولویت‌های فرمانداری در سال جهش […]

فرماندار ڪوه‌چنار با اشاره به مشڪلات زیرساختی ناحیه صنعتی در این شهرستان، بر لزوم رفع این موانع تولید تأڪید ڪرد.

علی علیزاده در بازدید مدیرعامل شرڪت شهرڪ‌های صنعتی از ناحیه صنعتی ڪوه‌چنار ، اظهار ڪرد: رفع موانع و مشڪلات بخش تولید و صنعت و تلاش در راستای ایجاد اشتغال از اولویت‌های فرمانداری در سال جهش تولید است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی بر تامین زیرساخت‌های لازم این ناحیه، همچنین ایجاد و توسعه ناحیه صنعتی با مجوزهای لازم در اسرع وقت، تاڪید ڪرد.

فرماندار ڪوه‌چنار گفت: شهرڪ‌های صنعتی یڪی از مناطق مهم برای توسعه اقتصادی هر منطقه‌ای محسوب می‌شوند و با توجه به اهمیت موضوع باید مشڪلات موجود در نواحی و شهرڪ‌های صنعتی جهت اشتغال‌زایی و جذب سرمایه‌گذاران رفع شود.

علیزاده افزود: برای توسعه شهرستان و اشتغال‌زایی و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید رسیدگی به مشڪلات واحدهای صنعتی به‌ صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

احد فتوحی مدیرعامل شرڪت‌های شهرڪ صنعتی استان بر لزوم تسریع در روند تڪمیل و راه اندازی واحدهای جدید تولیدی و صنعتی تاڪید ڪرد و ادامه داد: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای رونق تولید در ڪوه‌چنار باید استفاده شود.