به گزارش روابط عمومی شهرداری نودان به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان روز دوشنبه مورخه ۹۹/۸/۲۶ با حضور در کتابخانه حضرت مهدی بخش کوهمره نودان هفته کتاب و کتابخوانی را به فریدون سیاوشی مسئول کتابخانه تبریک و از زحمات و تلاشهای چشمگیر ایشان تقدیر نمودند . خیاط شهردار […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری نودان به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان روز دوشنبه مورخه ۹۹/۸/۲۶ با حضور در کتابخانه حضرت مهدی بخش کوهمره نودان هفته کتاب و کتابخوانی را به فریدون سیاوشی مسئول کتابخانه تبریک و از زحمات و تلاشهای چشمگیر ایشان تقدیر نمودند .

خیاط شهردار نودان و اعضای شورای اسلامی شهر نودان (نورالدین دهداری ، حمید رضا افراسیابی ، محمود غفاری ، لیلی افراسیابی ) و همچنین یزدان پناه کارشناس عمران و شهرسازی ، نبی افراسیابی مسئول واحد خدمات شهری ، لطفعلی دهدارزاده مسئول روابط عمومی شهرداری نودان هر کدام هفته کتاب و کتابخوانی را به فریدون سیاوشی تبریک گفتند.

فریدون سیاوشی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از حضور شهردار نودان و پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان در کتابخانه تقدیر و این حضور را موجب دلگرمی و تلاش مضاعف مدیریت کتابخانه دانستند.

سیاوشی گزارشی از فعالیت کتابخانه حضرت مهدی (ع) بخش کوهمره نودان ارائه دادند.

در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر و گل از مسئول کتابخانه حضرت مهدی (عج) کوهمره نودان فریدون سیاوشی تجلیل بعمل آمد.