با پیگیری شورای اسلامی شهر نودان و مسئول دفتر نماینده شهرستانهای کازرون و کوه چنار دکتر فریدون عباسی ، در روز شنبه ۱۲ مهر ماه جلسه ای با حضور حجت الاسلام آزاده مسئول دفتر نماینده ، فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی و خیاط شهردار نودان در دفتر مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس […]

با پیگیری شورای اسلامی شهر نودان و مسئول دفتر نماینده شهرستانهای کازرون و کوه چنار دکتر فریدون عباسی ، در روز شنبه ۱۲ مهر ماه جلسه ای با حضور حجت الاسلام آزاده مسئول دفتر نماینده ، فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی و خیاط شهردار نودان در دفتر مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ سیاوشی رییس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده سپاه فجر فارس در رفع محرومیت زدایی در روستاها و دهستانهای محروم ، در خصوص همکاری در ۱- رفع مشکلات مسجد بین راهی شهر نودان ۲- احداث جداول سیمانی منتهی به اراضی کشاورزی محدوده چشمه رنجان دهستان کوهمره ۳- زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به چشمه رنجان که مورد استفاده کشاورزان و باغداران است اشاره و خواستار همکاری و مساعدت شد.

سرگرد عوض پور مسئول قرارگاه سازندگی ضمن تقدیر از پیگیری شهردار و شورای اسلامی شهر نودان اظهار داشت : در خصوص مسجد بین راهی سعی میکنیم بخشی از مصالح مورد نیاز احداث وضوخانه و سرویس بهداشتی مسجد تامین نماییم ، همچنین ضمن بازدید از چشمه زنجان و بازدید راه دسترسی و جداول کشاورزی در اعتبارات جدید لحاظ و ردیف مربوط دریافت نماییم تا با همکاری جهاد کشاورزی و مردم این درخواست شورای اسلامی شهر نودان را که مرتبط به رفع مشکل کشاورزان در دهستان کوهمره نودان است محقق سازیم.

خیاط شهردار نودان از اقدامات ارزنده قرارگاه سازندگی سپاه فجر و قرارگاه خاتم الانبیا در رفع محرومیت زدایی با صلابت و با دلسوزی و سرعت عمل در دهستانها و روستاهای محروم و انجام پروژه های بزرگ و موثر در کشور تقدیر و سپاه پاسداران را افتخار ملت قهرمان ایران دانست.

خیاط از مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دعوت نمود تا ضمن حضور در دهستان کوهمره نودان بصورت میدانی بازدید و نسبت به درخواست های شورای اسلامی شهر نودان دستورات لازم صادر نمایند .

شهردار نودان همچنین از زحمات و تلاشهای برادر بسیجی مسعود خواجه مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان کوهمره تقدیر نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین آزاده توضیحات لازم در خصوص نیازمندیها و مشکلات و اقدامات موثر انجام شده در رفع محرومیت ها و اقدامات مورد نیاز و موارد مطرح شده توسط شهردار و شورای اسلامی شهر نودان ارائه دادند .

فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان درخواست های مطرح شده در جلسه طی نامه مکتوب تقدیم مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس کردند.