به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده جدید کازرون و کوهچنار، در سفر یک روزه دکتر فریدون عباسی دوانی به بخش جره و بالاده، وی در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به ادای احترام به مقام والای شهیدان پرداخت. پس از آن نماینده جدید کازرون و کوهچنار از مراحل ساخت […]

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده جدید کازرون و کوهچنار، در سفر یک روزه دکتر فریدون عباسی دوانی به بخش جره و بالاده، وی در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به ادای احترام به مقام والای شهیدان پرداخت.

پس از آن نماینده جدید کازرون و کوهچنار از مراحل ساخت بیمارستان و مرمت مصلی جمعه بالاده بازدید کرد و در جریان مطالباتی جهت تکمیل آنها قرار گرفت.

سپس عباسی دوانی طی بازدیدها ضمن گفتگو با مردم و مراجعین و شنیدن خواسته‌های آنان، با حضور در جمع مسوولین بخش جره و بالاده، مطالبات آنها در زمینه‌های مختلفی از جمله آب، مخابرات، سد نرگسی، جاده، کشاورزی، صنعت، انرژی، ورزش و آموزش و پرورش را دریافت کرد و مورد ارزیابی قرار داد.

پایان‌بخش این سفر، بازدید منتخب مردم کازرون و کوهچنار از سد نرگسی و اطلاع از جزئیات مراحل تکمیل آن جهت بهره برداری سریعتر بود.