نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در نشستی مشترک با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در نشستی مشترک با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شهرستانهای کازرون و کوهچنار ، در این نشست صمیمی ضمن تقدیر از فعالیت های جمعیت هلال احمر و ارائه گزارش عملکرد این جمعیت در حوزه های مختلف درخواست هایی مبنی بر احداث پایگاه امداد نجات جاده ای جهت خدمت شایسته تر به مردم و آسیب دیدگان از حوادث از سوی دکتر دهقان ناصرآبادی مطرح شد.

نماینده کازرون و کوهچنار با اشاره به زیرساختهای ضعیف این دو شهرستان بیان داشت: شهرستان های کازرون و کوه چنار زیرساختهای مناسبی جهت استفاده از ظرفیتها سرمایه گذاری جمعیت هلال احمر در راستای مأموریتها و پیشگیری از حوادث را دارند و می طلبد که توجهات ویژه ای به این دو شهرستان شود.

وی گفت: با توجه به اینکه مجوز تأسیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهچنار از سال ۱۳۹۹ صادر شده، احداث پایگاه‌های امداد نجات جاده‌ای در هر یک از محورهای آن لازم و ضروری است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اذعان داشت: تامین و تخصیص اعتبارات لازم برای ایجاد و احداث ساختمان‌های اداری و انبارهای استاندارد و مورد نیاز جمعیت هلال احمر شهرستان کوه چنار ، صدور مجوز و تامین و تخصیص اعتبارات لازم برای ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری در محور دشت ارژن به قائمیه در بخش کوهمره نودان ، اختصاص یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات پیشرفته ، یک دستگاه خودرو نجات ، یک دستگاه خودرو کمک دار از دست آوردهای این نشست برای شهرستان کوه چنار بود .