پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار شهرستان کوه‌چنار به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

امام جمعه و فرماندار شهرستان کوه‌چنار به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی جنبش حماس پیام تسلیتی صادر کردند.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان کوه‌چنار به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ سید محمود هاشمی با صدور پیامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم فلسطین و ایران اسلامی تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.

متن پیام بدین شرح است‌ :

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقینوَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَخبر شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مایه تأثر و تأسف عمیق گردید. آن شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.یاد و خاطره‌ آن شهید مجاهد همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راه آزادیخواهان جهان و مجاهدان جبهه مقاومت خواهد بود.صهیونیسم جنایتکار بداند که خون مطهر شهید هنیه، عزم و اراده‌ ملت‌های آزاده را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

ملّت شریف ایران اسلامی، ضمن محکومیت ترور مهمان مبارز خویش، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و انتقام سخت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی تأکید دارند.

پیام تسلیت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید محمد علی شهیم ، امام جمعه شهرستان کوه چنار در پی شهادت مظلومانه رهبر سرشناس جبهه مقاومت، دکتر اسماعیل هنیه و همراهشان وسیم ابو شعبان

بسم الله الرحمن الرحیم” وَ لا تَحسَبَنَ الّذینَ قُتِلوا فی سَبیل الله أمواتاََ بَل أحیاءُُ عِندَ ربّهِم یُرزَقون “شهادت مظلومانه مجاهد نستوه و شاخصِ جبهه مقاومت : مرحوم دکتر اسماعیل هنیه و همراهشان وسیم ابو شعبان که درود بی پایان الهی بر آنان باد؛امت اسلامی را سوگوار نمود وموجی از خشم و نفرت علیه صهیونیست های غاصب و آمریکای جنایتکار پدید آورد.مسلما چنین حرکات مذبوحانه، خللی در مبارزات فلسطینیان به وجود نخواهد آورد و همبستگی و اتحاد مسلمین جهان،سببِ آزادی قدس شریف و مَحو اسرائیل می گرددو مطمئنا این جنایت هولناک و غیر انسانی با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی،مواجه خواهد شد.

این جانب عروج خونین رییس دفتر سیاسی حماس و محافظ ایشان، وسیم ابو شعبان را به امت اسلامی،ملت سرافراز فلسطین ، خانواده های گرانقدرشان و تمامی مبارزان،آزادی خواهان و عدالت جویان عرصه گیتی تسلیت و تعزیت می گویم.

خداوند ارواح مطهرشان را در جوار خویش از نعیم اخروی بهره مند نماید و به برکت خون پاکشان بساط ظلم و ستم،نابود و درفش اسلام در اقصا نقاط عالَم به اهتزاز در آید.

سید محمد علی شهیم

امام جمعه شهرستان کوهچنار

۱۴۰۳/۵/۱۰