جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل گردو خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان "کوه‌چنار" خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل گردو خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان “کوه‌چنار” خبر داد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران انتظامی کوه‌چنار حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۳۸۵ کیسه گردو خارجی قاچاق معادل ۹ تن و ۲۴۰ کیلوگرم که به صورت ماهرانه ای زیر بار ضایعات پلاستیکی و تفاله گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سردار “ملک‌زاده” خاطر نشان کرد: قاچاق کالا سلامت اقتصادی جامعه را هدف قرار داده و مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.