رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان کوه چنار به همراه مسؤل واحدخواهران،مسئول اموررسانه،مسئول انجمن تعزیه شهرستان جهت برپایی هرچه باشکوهتر عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار دیدار و گفتگو کردند.

دیدار شورای هیئات مذهبی شهرستان کوه چنار با فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان کوه چنار به همراه مسئول واحد خواهران، مسئول امور رسانه ای، مسئول انجمن تعزیه شهرستان جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محمدباقر میرزایی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم از تلاش های فرماندهی و مجموعه انتظامی شهرستان در برپایی نظم و امنیت در سنوات گذشته در عزاداری ماه محرم و صفر قدردانی کرد و در برگزاری مراسمات عزاداری امسال نیز خواستار تعامل فرماندهی انتظامی در برقراری نظام و امنیت با هیئات مذهبی شهرستان شد.

سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان، در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، از محدودیت‌های ترافیکی و امنیتی گسترده در این ایام در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و افزود: خط قرمز پلیس در تمامی حوزه‌ها تعدی به اموال و امنیت مردم است که به هیچ عنوان اجازه خدشه دار شدن به امنیت عمومی مردم را به افراد هنجار شکن و قانون گریز نخواهیم داد.

وی در ادامه از مسئولان هیئت‌های عزاداری کوه‌چنار خواست تا در خصوص مسائل ترافیکی ایام محرم و ایجاد سهولت در تردد عزاداران، همکاری‌های لازم را با پلیس داشته و به توصیه های ترافیکی به خصوص در این ایام توجه ویژه کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از مسئولان برپایی خیمه‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی خواست چادرهای پذیرایی از عزاداران را در محل‌های پر تردد بر پا نکرده و باعث به وجود آمدن موانع برای تردد خودروها و افراد در سطح معابر شلوغ نشوند.

  • نویسنده : علی دهداری