به مناسبت هفته سواد آموزی سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان و کارشناس سواد آموزی با امام جمعه شهرستان کوهچنار دیدار و گفت و گو کردند.

به مناسبت هفته سواد آموزی سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان و کارشناس سواد آموزی با امام جمعه شهرستان کوهچنار دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان به مناسبت هفته سواد آموزی سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان و کارشناس سوادی آموزی با امام جمعه شهرستان کوهچنار دیدار و گفت و گو کردند.
امام جمعه شهرستان کوهچناردر این دیدار ،ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا ، درباره خصوصیات اخلاقی آن حضرت مطالبی ایراد نمود و سپس ضمن تبریک  هفته سوادآموزی افزود: همانگونه که یادگیری علم ودانش و سواد واجب است ،یادگیری سوادحقیقی نیز لازم و واجب است و باید در سطح منطقه بالا برود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شهیم ادامه داد: سواد حقیقی یعنی گسترش حقایق الهی در بین خانواده ها و جامعه ،که خودش یک ارزش است ،ارزش معنوی باید در مدارس و خانواده ها گسترش پیدا کند..
وی ابراز امیدواری کرد با همت مسئولین بیسوادی در شهرستان ریشه کن شود .
تیمور عباسی،سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک هفته سوادآموزی گفت :انسان بزرگسال که مهارت سواد کسب می کند ؛ تولدی دوباره پیدا می کند و افقی روشن در پیرامون و جلوی خود می بیند و بخش سیاهی و مبهم و گنگ زندگی روزمره اش به روشنایی  و فهم جدید تبدیل می شود.
عباسی گفت: همانطور که پیامبر(ص) فرمودند هل یستوی الذین یعلمون والذین لایعلمون و امام علی(ع) نیز فرمودند من علمنی حرفا فقد سیرنی عبدا که این احادیث اهمیت سواد و یادگیری علم و دانش را میرساند.
وی افزود: خوشبختانه در طی روند ۴۱ ساله نهضت سواد آموزی در کشور و موازی با آن ، نظام آموزش و پرورش کشور ؛ گام های بلندی برداشته شد و امروز کشور در آستانه خط پایان سواد پایه قرار گرفته است.