سرود همگانی سلام فرمانده توسط ۳۱۳ نفر از دانش آموزان کوهمره نودان در حسینیه کوثر شهر نودان اجرا شد.

سرود همگانی سلام فرمانده توسط ۳۱۳ نفر از دانش آموزان کوهمره نودان در حسینیه کوثر شهر نودان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، سرود همگانی سلام فرمانده توسط ۳۱۳ نفر از دانش آموزان کوهمره نودان در حسینیه کوثر شهر نودان با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین شهرستان کوهچنار و مسئولین بخش کوهمره و شهر نودان و مدیران مدارس اجرا شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در این مراسم امام جمعه شهرستان کوهچنار ضمن خوشامد گویی به دانش آموزان گفت: به دانش آموزان تبریک می گویم که سربازان امام زمان(عج) شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شهیم ادامه داد: سربازان واقعی امام زمان دارای این ویژگی ها هستند: منتظر بودن، با اخلاق بودن،جوان بودن ،ورع و پرهیزگاری و دارای حجاب و عفاف. این ویژگی ها است که از یک فرد سرباز واقعی می سازد.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان گفت: سرود همگانی سلام فرمانده از دانش آموزان خطاب به امام عصر، شهید سلیمانی و همچنین شهدای والا مقام اجرا شد که سرودی از جنس عشق،غیرت و انتظار است.

وی خاطر نشان کرد: سرودن و اجرای سرودهایی با مضامین قهرمانان ملی و اعتقادات مذهبی سبب شناخت دانش آموزان با مفاهیم ایثار، شهادت و رشادت می شود. همچنین باعث افزایش اطلاعات آنها درباره امام زمان (عج) و سرداران رشید اسلام مانند شهید سلیمانی و مفهوم مبارزه با استکبار طلبی می شود.