جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارکه فجر با حضور مسئولین هیأت های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار برگزار گردید.

جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارکه فجر با حضور مسئولین هیأت های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ در این جلسه ابتدا طهماسبی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا از برنامه های متنوع ورزشی در دهه فجر امسال گفت طهماسبی افزود با توجه به اینکه طی دوسال گذشته همه گیری ویروس کرونا اجازه برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی به صورت حضوری نبوده است امسال با توجه به فروکش کردن این همه گیری میتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برنامه های ورزشی متنوعی در شهرستان برگزار کنیم.

در ادامه طهماسبی از نوید افتتاح چندین پروژه ورزشی در دهه فجر امسال گفت و افزود با افتتاح این پروژه ها سرانه ورزشی شهرستان را ارتقا خواهیم داد.
در ادامه جلسه مسئولین هیأت های ورزشی برنامه های پیشنهادی خود را اعلام نمودند که مقرر گردید برنامه های ورزشی زیر در دهه فجر امسال برگزار گردد.
۱ گلباران قبور شهدا توسط ورزشکاران
۲ مسابقات فوتسال آزاد شهرستان
۳ مسابقات بومی و محلی با حضور حداکثری ورزشکاران
۴ کوه پیمایی عمومی همراه با کاشت ۵۰۰ اصلحه درخت جنگلی
۵ برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه ۳ در شهرستان
۶ پیاده روی ویژه ادارات شهرستان
۷ مسابقات تیراندازی گلوله زنی و اهداف پروازی
۸ مسابقات آمادگی جسمانی و پرس سینه بین باشگاه های ورزشی
۹ مسابقات شطرنج درون شهرستان در دو رده سنی

  • نویسنده : محمد دهداری