جشن میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار در نودان برگزار شد + تصاویر

همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) مراسم جشن سالروز میلاد آن حضرت در حسینیه ی کوثر شهر نودان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ جشن میلاد حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار با حضور حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار، مسئولین شهر و بخش کوهمره نودان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در حسینیه کوثر شهر نودان برگزار شد.

حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار ضمن تبریک روز میلاد ام المصائب حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان داشت: قشری که جانفشانی آن از هیچ دیده ای پنهان نیست قشر پرستار است.

امام جمعه شهرستان کوه چنار افزود: چند روز پیش جلسه ای در دفتر ما بود نکته ای عرض کردیم و خودمان هم باید عاملش باشیم و گفتیم در جشن عید و میلاد کمتر صحبت شود و مجلس باید بیشتر همراه با شادی اسلامی باشد.

ایشان در ادامه بیان داشت: رهبر انقلاب کتابی دارد به عنوان انسان ۲۵۰ ساله، در این کتاب از میلاد حضرت رسول (ص) تا امامت امام زمان (عج) در مورد سیره زندگی اهل بیت مطالبی بیان شده است و نکته مهم امروز، تربیتی است که منتسب به این انسان ۲۵۰ ساله باشد، در جوامع غربی ازدواج هم جنس ها را رسمی کردند که بعد خودشان تکفیر کردند، آمدند داعش را ساختند که مجدد ترکش آن به جوامع غربی برخورد کرد، امروز در تربیت ها دقت کنیم که همه می توانند با استفاده از تربیت منتسب به انسان ۲۵۰، زینب (س) و حسین (ع) شوند.

در ادامه مراسم به مناسبت بزرگداشت روز پرستار از پرستاران و کادر درمان شهر نودان و درمانگاه بخش کوهمره نودان و همچنین از تیم تحریریه پایگاه خبری نودان آنلاین، حسین سیاوشی بازنشسته اداره آبفا و کربلایی حاصل امیری فعال فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

مولودی خوانی کربلایی حجت یزدانی و اجرای نمایش شاد گروه هنری عمو گلچین با اجرای میثم رمضانی از دیگر برنامه های جشن میلاد بود.

  • نویسنده : علی دهداری