به مناسبت آغاز هفته بسیج؛ دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان با امام جمعه شهرستان کوه چنار

به مناسبت آغاز هفته بسیج؛ دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان با امام جمعه شهرستان کوه چنار

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ در آغازین روز از هفته مقدس بسیج فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان کوهچنار ، اقشار مختلف بسیج، تعدادی از وابستگان سپاه و کارکنان سپاه عشایر در راستای تجدید عهد با ولایت با امام جمعه محترم شهرستان کوهچنار دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا فرمانده سپاه ناحیه سرهنگ پاسدار علی امیری ضمن تبریک هفته بسیج فرازی از فرمایشات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام روح الله رحمت الله علیه در خصوص غبطه خوردن به ویژگیهای بارز فرهنگ بسیجی ازجمله اخلاص و صفا به جایگاه و رسالت مهم بسیج و فرهنگ بسیجی از نظر امام خمینی (ره) اخلاص و صفا را دو ویژگی مهم بسیجیان برشمرده و داشتن روحیه بسیجی را افتخاری بس بزرگ برای بسیجیان جهت برداشتن گام‌های اساسی برای تحقق تمدن نوین اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانستند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژه برنامه های اجرایی هفته بسیج پرداختند . در ادامه امام جمعه محترم شهرستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شهیم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دو ساله سپاه ناحیه شهرستان تفکر و مکتبی بودن را از جمله شاخص‌های فرهنگ بسیج برشمرده و دارا بودن روحیه مکتبی همراه با تفکر ناب اسلامی را کلید حل مشکلات کشور دانستند.

همچنین علیزاده فرماندار شهرستان نیز ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان شهرستان و کارکنان سپاه ناحیه از زحمات آنها تقدیر به عمل آورده و برای آنها از درگاه الهی آرزوی موفقیت و سربلندی و محشور شدن با شهیدان را خواستار شدند.

از دیگر برنامه های آغازین روز هفته بسیج حضور باشکوه بسیجیان و فرماندهان سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج در نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان بود.