سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس: پاسداران و رزمندگان در خلیج فارس اقتدار خود را به رخ دشمنان کشیدند که این اقتدار حاصل خون شهداست.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس: پاسداران و رزمندگان در خلیج فارس اقتدار خود را به رخ دشمنان کشیدند که این اقتدار حاصل خون شهداست.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ مراسم یادواره شهدای بخش کوهمره نودان و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن جمالی با حضور و سخنرانی سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، مسئولین شهرستان های کازرون و کوه چنار، بسیجیان و مردم همیشه در صحنه ی بخش کوهمره نودان در گلزار شهدای روستای موردک برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه چنار ضمن خوش آمد گویی به حضار در مراسم اطلاعاتی از تعداد شهدای بخش کوهمره نودان ارائه دادند.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس نیز ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: هدف نهایی همه شهدا احیای دین اسلام بود، همان طور که قیام و شهادت امام حسین(ع) هم برای احیای دین اسلام بود و شهدای عزیز ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند، در بخش اعظم وصایا و خاطرات شهدا از دین اسلام و قرآن گفته شده است و رمز ماندگاری دفاع مقدس و شهیدان این بود که همه ی کارهای آنها برای خدا بود.

وی افزود: یاد شهدا باعث آرامش دلهاست و دفاع مقدس پیروزی خون بر شمشیر بود، باور و عقیده پیروز میدان است نه ارتش کلاسیک، مانند اتفاقاتی که در غزه و سوریه رخ داد.

سردار بوعلی بیان داشت: دوس داشتم خدمت خانواده شهید جمالی، شهید مدافع حرم برسم که توفیق شد در‌ این مراسم حضور پیدا کنم و به نقل از پدر شهید، این شهید همیشه در برابر مظلوم احساس وظیفه می کرده و چند بار توفیق حضور در سوریه داشته را داشته است.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار داشت: امروز اگر کشوری در برابر آمریکا موضع گرفت و در میدان حاضر شد و تهدید و اقدام کرد این کار در شرایط امروز کار باعظمتی است، همان طور که پاسداران و رزمندگان پر افتخار با اقدامات خود در خلیج فارس اقتدار خود را به رخ دشمنان کشیدند که این اقتدار حاصل خون شهداست.

در ادامه مراسم حاج علی اصغر احمدی به مدیحه سرایی و حاج داوود دهقان به روایتگری درمورد شهدا پرداختند.

  • نویسنده : علی دهداری