مراسم گرامیداشت سیزده آبان با شعار محوری " ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست" در حسینیه کوثر شهر نودان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سیزده آبان با شعار محوری ” ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست” در حسینیه کوثر شهر نودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان مراسم گرامیداشت سیزده آبان با شعار محوری ” ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست” با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جانشین ناحیه مقاومت سپاه ، روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ، جمعی از مسئولین ، دانش آموزان و اقشار مردم در حسینیه کوثر شهر نودان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شهیم امام جمعه محترم شهرستان کوهچنار با گرامیداشت ۱۳ آبان و تبریک روز دانش آموز ، مبارزه با استکبار را تکلیف الهی دانسته و افزودند: رخدادهای عظیمی در این روز اتفاق افتاده است که یکی از آنها تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان بود.

ایشان ضمن بیان فداکاری نوجوان قهرمان ، شهید لندی از دانش آموزان خواستند که این شهید را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

سرهنگ کریمی جانشین ناحیه مقاومت نیز ضمن تبریک روز دانش آموز ، دستاورد این روز را ایجاد روحیه انقلابی، استقلال و خودباوری دانستند.

همچنین در این مراسم جمعی از دانش آموزان به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند و ضمن قرائت قطعنامه پایانی به رسم یادبود هدایایی به برخی دانش آموزان اهدا گردید.