شهردار نودان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین متن پیام رحمت الله خیاط شهردار شهر نودان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه بدین شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با […]

شهردار نودان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین متن پیام رحمت الله خیاط شهردار شهر نودان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ

قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با حراست از قانون اساسی، سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و همچنین سعی و مجاهدت در جهت احقاق حق و بسط فرهنگ عدالت طلبی مسئولیت خطیری را عهده دار است.اجرای عدالت و تأمین امنیت، از چنان اهمیتی برخوردار است که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد نمود.نقش دستگاه قضایی و قوه قضاییه در توسعه کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و قوه قضائیه مترادف با امنیت در کشور است.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش ارزنده ای  در پاسداری از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

هفته اول تیرماه هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است و فرصت خوبی است تا هم مطالبات رهبری عظیم الشأن از دستگاه قضائی بازخوانی شود و هم از زحمات و تلاشهای دستگاه قضائی و رئیس انقلابی آن، تشکر و قدردانی گردد.

با درود به روح پاک شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد دستگاه قضا و حاج آقا موسوی ریس کل محترم دادگستری استان فارس ، دکتر تقی زاده ریاست محترم دادگستری شهرستان کوه چنار ، دکتر حسن زاده دادستان محترم و همه قضات محترم و مجموعه قضایی دادگستری شهرستان کوه چنار تبریک و تهنیت می‌گویم و برای این عزیزان توفیق در خدمت به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندم.»

رحمت اله خیاط

شهردار نودان

  • نویسنده : محمد دهداری