مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون، از ۹ مصدوم طی دو تصادف در محور قائمیه- بوشهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، بهمن جمشیدی گفت: امروز جمعه ۷ خرداد در ساعت ۱۴:۵۲ دقیقه، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو اتوبوس، پراید و سمند در […]

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون، از ۹ مصدوم طی دو تصادف در محور قائمیه- بوشهر خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، بهمن جمشیدی گفت: امروز جمعه ۷ خرداد در ساعت ۱۴:۵۲ دقیقه، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو اتوبوس، پراید و سمند در منطقه انارستان، بلافاصله نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی ۴ مصدوم برجای گذاشت، اظهار کرد: ۴ نفر از مصدومین پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با آمبولانس جاده ای “کمارج” به بیمارستان ولیعصر کازرون انتقال داده شدند که حال عمومی هر چهار مصدوم مساعد گزارش شده است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون خاطر نشان کرد: همچنین جمعه عصر در ساعت ۱۹:۱۲ دقیقه، طی تماس با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو پراید و خودرو پژو در منطقه تل کوشک در “محور قائمیه به بوشهر” بلافاصله اورژانس جاده ای کمارج و قائمیه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این سانحه ۵ مصدوم در پی داشت، افزود: مصدومین پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، با آمبولانس پایگاه کمارج و قائمیه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.
جمشیدی در پایان اظهار کرد: پایگاه اورژانس انارستان که در مسیر پرتردد محور قائمیه – بوشهر قرار دارد با مساعدت یکی از خیرین در دست احداث است که تحول پیش رو باعث ارتقا خدمت رسانی بهتر و رضایت مندی بیش از پیش همشهریان محترم را فراهم‌ کرد.