در آستانه فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، بعدازظهر امروز مراسم گرامیداشتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهچنار ، مسئولان محلی ، بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ آیین بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان […]

در آستانه فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، بعدازظهر امروز مراسم گرامیداشتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهچنار ، مسئولان محلی ، بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ آیین بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر نودان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه چنار در حسینیه کوثر این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه چنار در این مراسم بیان داشت: خداوند در قرآن به حضرت موسی (ع) می فرماید ایام الله را گرامی دارید، در ایام الله حق پیروز و باطل نابود شده است، یکی از این روزهای نورانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی سوم خرداد سال ۱۳۶۱ اتفاق افتاده و نسل به نسل باید برای آیندگان بیان شود، فتح خرمشهر فتح الفتوح پیروزهای بعدی در دفاع مقدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه چنار در ادامه افزود: مردم باحضور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه خرمشهر را تکرار کنند و نیروهای ارزشی و انقلابی علاوه بر حضور پرشور خود باید بقیه مردم را به رای دادن دعوت کنند و این کار را تکلیف شرعی بدانند، در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با بررسی عملکرد گذشته و شاخص ها اصلح را انتخاب کنیم و فریب شعارها و گریه ها و لبخند ها را نخوریم.

خبرنگار و عکاس : علی دهداری