نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مردم مومن و نمازگزار نودانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محوطه باز حسینیه کوثر اقامه شد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، این آیین معنوی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان، به امامت حجت الاسلام رئیسی امام جماعت نودان با رعایت […]

نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مردم مومن و نمازگزار نودانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محوطه باز حسینیه کوثر اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، این آیین معنوی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان، به امامت حجت الاسلام رئیسی امام جماعت نودان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا اقامه شد.

نماز عید سعید فطر با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت محدود برگزار شد و شرکت کنندگان در نماز نیز موازین بهداشتی و به خصوص استفاده از ماسک را رعایت کرده بودند.

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز و همچنین مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

تلاوت آیاتی از قران و رعایت خطبه های کوتاه نماز عید فطر از برنامه های این آیین معنوی بود که در حاشیه این مراسم معنوی و عبادی پایگاه هایی نیز برای جمع آوری زکات فطره ایجاد شده بود.

خبرنگار : محمد دهداری