خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت: در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری شهرستان کوه چنار ، شهردار نودان ضرورت تصویب احداث دور برگردان نودان به طرف شیراز را به منظور جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی در محور نودان و همچنین تعریض پل خروجی نودان به طرف قائمیه مطرح کردند. فریدون […]

خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت: در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری شهرستان کوه چنار ، شهردار نودان ضرورت تصویب احداث دور برگردان نودان به طرف شیراز را به منظور جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی در محور نودان و همچنین تعریض پل خروجی نودان به طرف قائمیه مطرح کردند.

فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان در خصوص این دور برگردان و نصب علائم ترافیکی و چراغ چشمک زن ، آسفالت حاشیه خاکی نزدیک تقاطع ، رفع نقص دید رانندگان با جابجایی نیوجرسی های مجاور دوربرگردان احداث شده از قائمیه به طرف نودان تاکید نمودند.

با تقاضای رییس شورای اسلامی شهر نودان ، مهندس منصوریان مسئول و کارشناس ایمنی و راهها و خاکسار از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کازرون و کوه چنار به اتفاق شهردار نودان و رییس شورای اسلامی شهر نودان از محور تقاطع احداث شده و محل تقاطع پیشنهادی جدید بازدید کردند.

مهندس منصوریان قول مساعد دادند موارد پیگیری و با هماهنگی رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان اقدام نمایند.

در خصوص دور برگردان جدید (روبروی کارواش گودرزی ) مقرر گردید نظر کارشناسی مهندس منصوریان در اولین جلسه شورای ترافیک سال جدید ارائه گردد.