به گزارش خبرگزاری نودان آنلاین؛ در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ڪوه چنار با حضور فرماندار شهرستان و سایر مسئولین از تلاش های مجدانه سرهنگ لطف الله محمدی تقدیر شد. در این جلسه دڪتر تقی زاده رئیس دادگستری ڪوه چنار اقدامات سرهنگ محمدی در برقراری نظم و ایجاد انضباط و تامین امنیت […]

به گزارش خبرگزاری نودان آنلاین؛ در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ڪوه چنار با حضور فرماندار شهرستان و سایر مسئولین از تلاش های مجدانه سرهنگ لطف الله محمدی تقدیر شد.

در این جلسه دڪتر تقی زاده رئیس دادگستری ڪوه چنار اقدامات سرهنگ محمدی در برقراری نظم و ایجاد انضباط و تامین امنیت را تحسین برانگیز دانستند و عنوان داشتند با تلاش های خستگی ناپذیر سرهنگ محمدی و نیروهای فداڪار شان در نیروی انتظامی در ماه های گذشته شاهد ڪاهش ارتڪاب جرایم در شهرستان بوده ایم.

رضا حسن زاده دادستان عمومی و انقلاب ڪوه چنار نیز بیان داشتند اینجانب بر خود لازم می دانم از فرماندهی جهادی سرهنگ محمدی و رشادت ها و مجاهدت های نیرو ها و ڪارڪنان خدوم عرصه نظم و امنیت شهرستان تقدیر و تشڪر نمایم.حسن زاده بیان داشت با همت والای پرسنل نیروی انتظامی شهرستان و با بڪارگیری همه ظرفیت ها و قابلیت ها، حضور فعال و چشم گیر در تمامی صحنه ها شاهد افزایش نظم و امنیت در شهرستان بوده ایم.

دادستان ڪوه چنار در پایان عنوان داشتند مجموعه دادگستری با تمام قدرت از ضابطین پاڪ دست و خدوم حمایت ڪرده و خواهیم ڪوشید با تلاشی مضاعف و روحیه ای جهادی محیطی امن و درخور و شایسته مردم شهرستان را فراهم نماییم.