در این جلسه رئیس دانشگاه سلمان دکتر فاضل نیا ضمن خیر مقدم به شهرداران با ذکر فعالیتها و توانمندیهای دانشگاه سلمان ، ابعاد همکاری و تعامل این دانشگاه با شهرداری های شهرستان کازرون و کوهچنار تشریح کردند. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ دکتر فاضل نیا این جلسه را موثر و گامی مهم […]

در این جلسه رئیس دانشگاه سلمان دکتر فاضل نیا ضمن خیر مقدم به شهرداران با ذکر فعالیتها و توانمندیهای دانشگاه سلمان ، ابعاد همکاری و تعامل این دانشگاه با شهرداری های شهرستان کازرون و کوهچنار تشریح کردند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ دکتر فاضل نیا این جلسه را موثر و گامی مهم در چشم انداز توسعه دو شهرستان برشمردند.

شهرداران کازرون ، خشت ، کنار تخته ، بالاده ، نودان ، و نمایندگان شهرداری قائمیه هرکدام مسائل مرتبط با حوزه شهری و نحوه همکاری متقابل دانشگاه سلمان و شهرداریها بیان کردند.

خیاط شهردار نودان پیوند میان دانشگاه سلمان با توجه به تدریس رشته شهرسازی در این دانشگاه و مقالات و پایان نامه های مرتبط با شهرسازی اثر گذار و مهم تلقی نمودند.

خیاط با اشاره به وضعیت شهرداریها ، همکاری دانشگاه سلمان در راستای تهیه طرحهای درآمد پایدار ، سامان دهی بافت فرسوده و قدیمی شهر نودان ، مطالعه سامان دهی مدیریت پسماند و طراحی و سامان دهی المان ورودی شهر نودان و همکاری و مشاوره در بازنگری طرح جامع شهری و تهیه طرح تفصیلی و طرح ممیزی املاک خواستار شد.

هیات رئیسه دانشگاه سلمان هر کدام نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه تخصصی ارائه و نسبت به همکاری با شهرداری ها اعلام آمادگی کردند.

دکتر فاضل نیا ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون در جمع بندی مطالب جلسه ، از انعقاد تفاهم نامه همکاری و تعامل دانشگاه سلمان و شهرداریهای کازرون و کوه چنار و بازدید میدانی از شهرهای این دو شهرستان به منظور بررسی تخصصی و فنی ضرورتهای مدیریت شهری و تهیه سند چشم انداز آتی خبر دادند.