به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ محمدی بخشدار کوهمره نودان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار و همکاران در برقراری حفظ نظم و امنیت تقدیر کردند. بخشدار کوهمره اظهار داشتند : مسئولان بخش کوهمره به پاس قدردانی و تبریک هفته نیروی انتظامی امروز در دفتر […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ محمدی بخشدار کوهمره نودان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار و همکاران در برقراری حفظ نظم و امنیت تقدیر کردند.

بخشدار کوهمره اظهار داشتند : مسئولان بخش کوهمره به پاس قدردانی و تبریک هفته نیروی انتظامی امروز در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار حاضر شدند و با تمام توان آماده همکاری و تعامل با فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار هستند.

محمدی فعالیت چشمگیر فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار را که رضایتمندی مردم را حاصل نموده، ستود.

خیاط شهردار نودان ضمن تبریک انتصاب سرهنگ لطف اله محمدی و هفته نیروی انتظامی ، مجموعه نیروی انتظامی را مایه مباهات و افتخار کشور دانست و گفت : نیروی انتظامی در کنار مردم و با اقتدار همواره در راستای حفظ نظم و امنیت در حوزه های مختلف بسیار موثر ظاهر شده و هر روز برای امنیت مردم شهید تقدیم انقلاب و نظام و مردم میکند.

خیاط افزود : همکاری در تجهیز مراکز انتظامی به شبکه ناجا و اتوماسیون اداری در دو شهرستان و بخشها را گامی بزرگ و موثر در سرعت بخشی به خدمات ناجا و کاهش هزینه ها و ائتلاف وقت و صرفه جویی ذکر کردند و اظهار داشتند : تهیه این زیرساخت ها مقدمه ارتقا رتبه بندی و جایگاه فرماندهی انتظامی بخشها و کلانتریها و افزایش نیروی انسانی ، خودروها و تجهیزات سازمانی مورد نیاز خواهد شد.

سرهنگ لطف اله محمدی ضمن تقدیر از حضور مسئولین بخش کوهمره نودان ، هفته نیروی انتظامی را به همکاران انتظامی و ملت شریف تبریک گفتند و گزارشی از اقدامات موثر فرماندهی انتظامی از استقرار این فرماندهی تشریح و از همراهی ، همکاری و تعامل مردم بسیجیان و مسئولین تقدیر کردند.

سرهنگ محمدی از استقرار دوایر فرماندهی انتظامی این شهرستان در آینده ی نزدیک خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار اظهار داشت: در برقراری نظام و امنیت کوشا و در برخورد با متخلفین و برهم زنندگان نظم و امنیت مماشات نخواهیم کرد.