رضا حسن زاده گفت شامگاه چهارشنبه ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی و کسب دستور از این دادستانی و در راستای مقابله با سوداگران مرگ ضمن رصد اطلاعاتی و شناسایی قاچاق چیان طی عملیاتی منسجم موفق به دستگیری چندین تن از عاملان خرید، فروش و توزیع مواد مخدر در شهرستان کوهچنار شدند. به گزارش پایگاه خبری […]

رضا حسن زاده گفت شامگاه چهارشنبه ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی و کسب دستور از این دادستانی و در راستای مقابله با سوداگران مرگ ضمن رصد اطلاعاتی و شناسایی قاچاق چیان طی عملیاتی منسجم موفق به دستگیری چندین تن از عاملان خرید، فروش و توزیع مواد مخدر در شهرستان کوهچنار شدند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهچنار ضمن بیان عزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر خاطر نشان کرد با استقرار منطقه انتظامی در شهرستان که چند روز پیش محقق گردید در آینده شاهد عملیات های کوبنده و گستره ای برای متلاشی کردن باندهای مواد مخدر در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی عنوان داشتند تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر سوداگران ادامه داشته و از هیچ کوششی برای پاکسازی شهرستان از وجود پدیده شوم اعتیاد فروگذار نخواهد شد.