به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس؛ مسئول اورژانس ۱۱۵ کازرون از سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا و افزایش چشمگیر تماس ها و ماموریت های کرونایی با سامانه ۱۱۵ شهرستان خبر داد و گفت: عدم توجه مردم به رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های […]

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس؛ مسئول اورژانس ۱۱۵ کازرون از سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا و افزایش چشمگیر تماس ها و ماموریت های کرونایی با سامانه ۱۱۵ شهرستان خبر داد و گفت: عدم توجه مردم به رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، حضور در اجتماعات و عدم استفاده از ماسک منجر به افزایش روند تصاعدی ابتلا و تعداد افراد نیازمند بستری در بیمارستان شده است.

بهمن جمشیدی ادامه داد: اگر این روند تصاعدی ابتلا به کرونا کنترل و مهار نشود، کادر درمان را با چالش های بیش تری روبه رو‌ می کند.

وی افزود: با این روند، شیوع این ویروس افزایش بیش تری یافته و سیستم سلامت و درمانی شهرستان توان بازسازی و احیا خود از نظر جسمانی و تجهیزات حفاطت فردی در مقابله با کرونا را از دست می دهد.

مسئول اورژانس کازرون متذکر شد: نگرانیم که خدمت رسانی به سایر عموم ، تحت تاثیر فضای کنونی و روند روبه رشد بیماران کرونایی نیاز مند بستری قرار گیرد.

جمشیدی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم تردد عیر ضروری و استفاده از ماسک، یاریگر کادر درمانی در قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس باشید.