قاسم ابناوی مدیر این موسسه نیکوکاری با اشاره به اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در راستای آرمان‌های کشور امری ضروری است، گفت : گلزار شهدا یکی از مهم‌ترین و بارزترین نشانه‌های محیط‌های شهری معاصر است. ابناوی با اشاره به اینکه ادارات مختلف این شهرستان حمایت همه […]

قاسم ابناوی مدیر این موسسه نیکوکاری با اشاره به اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در راستای آرمان‌های کشور امری ضروری است، گفت : گلزار شهدا یکی از مهم‌ترین و بارزترین نشانه‌های محیط‌های شهری معاصر است.

ابناوی با اشاره به اینکه ادارات مختلف این شهرستان حمایت همه جانبه خود در زمینه بازسازی قبور شهدای گمنام اعلام نمودند ؛ از ورود و حمایت موسسه نیکوکاری صاحب الزمان عج اله روستای دیکانک با اعتبار مبلغ ۳۰۰ میلیون ریالی در سه مرحله متوالی تا پایان این پروژه خبر داد.

وی افزود : امروز این همه شکوه و اقتدار دست خوش دلاوری شیر مردان دوران هشت سال دفاع مقدس است و حالا پس از گذشت سال ها از آن دوران ثمره خون شهیدان را به چشمان خود می بینیم، این جایگاه عظیم و رفیع در سطح شهرستان کوه چنار را مدیون خون شهدا هستیم پس ضروری است در حفظ یاد و خاطره آن ها و معرفی این چهره های تکرار نشدنی به نسل های بعد کمی تلاش خود را بیشتر کنیم.

ابناوی گفت : قبور شهدا، زبان گویایی است که به عظمت روح جاوید آنان، شهادت می‌دهد و گلزار شهدا به‌ عنوان زبان گویایی که عظمت روح جاوید شهدا را به تصویر می‌کشد، حفظ قداست و مرمت آن یک ضرورت است.

مدیر موسسه نیکوکاری صاحب الزمان عج اله دیکانک در پایان گفت : در شرایطی که این مسئله لزوم حفظ و مرمت گلزارها را گوشزد می‌کند، وضعیت گلزار شهدای گمنام شهرستان کوه چنار با پیشرفت خوبی به نظر می‌رسد که در این گزارش این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.