نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران شهرستان های کوه چنار و کازرون با سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در تهران، دیدار و در خصوص مشکلات و حل مسائل حوزه مالیات حوزه انتخابیه بحث و گفتگو کردند.

دیدار و گفتگو نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران شهرستان های کوه چنار و کازرون با سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران شهرستان های کوه چنار و کازرون با سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در تهران، دیدار و در خصوص مشکلات و حل مسائل حوزه مالیات حوزه انتخابیه بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار در خصوص احصا مشکلات موجود در حوزه مالیاتی و رفع آن، معافیت مالیاتی کسبه و بازاریان، واریز ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری‌، ساختمان، تجهیزات و نیروی اداری و…. بحث و گفتگو شد و پس از بررسی های صورت گرفته، دستورات و تمهیدات لازم به منظور رفع چالش های حوزه مالیاتی مذکور توسط رئیس سازمان امور مالیاتی صادر شد.