برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در شهرداری نودان

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در شهرداری نودان

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین، جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی روز پنج شنبه مورخه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ با حضور بخشدار کوهمره نودان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستانهای کازرون و کوه چنار، رئیس اداره اوقاف ، فرماندهی انتظامی بخش کوهمره نودان ، جانشین حوزه بسیج مقاومت خاتم الانبیا کوهمره نودان، جانشین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، رئیس اداره منابع طبیعی ، رئیس شبکه بهداشت و درمان، مسئول مرکز جامع سلامت نودان ، نماینده اداره آموزش و پرورش، ریاست اداره آبفا شهری، در شهرداری نودان پیرامون برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد.

محمدی بخشدار کوهمره نودان ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص تشکیل این ستاد و‌ شرح وظایف و آمادگی بخش کوهمره جهت همکاری با مسافرین و مهمانان نوروزی و‌ اسکان و امنیت و ارائه خدمات مطلوب مطالبی بیان و از همه مسئولین خواستند که همکاری لازم مطابق مسئولیت و وظایف محوله انجام دهند .

فریدون سیاوشی ریاست شورای اسلامی شهر نودان ضمن تقدیر از حاضرین در جلسه و زحمات آنها و بیان توضیحات مرتبط آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان را جهت ارئه خدمت به مسافرین نوروزی اعلام نمودند.

جوکاری رئیس اداره میراث فرهنگی ضمن تقدیر از تشکیل این جلسه در خصوص شرح وظایف ستاد تسهیلات نوروزی و نحوه همکاری ادارات و نهادهای بخش کوهمره و چگونگی ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و‌ نصب بنر و معرفی جاذبه ها و راهنمای مسافرین و خدمات شهری ، بهداشتی و درمانی و تامین مایحتاج مسافرین در فروشگاهها، غرفه ها و نانوایی ها و بحث امنیت و اسکان مسافرین و موارد دیگر توضیحاتی مطرح نمودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در خصوص ارائه خدمات درمانی از وقت اداری صبح تا ساعت ۲۲ و نظارت بهداشت محیط بر مغازه ها، غرفه ها و نانوایی و آرایشگاه و‌‌ واکسن بیان نمودند.

جانشین فرماندهی انتظامی کوهمره و جانشین حوزه بسیج خاتم الانبیا نودان در خصوص برقراری امنیت و گشت محله و گشت حوزه با اخذ مجوز قضایی و همکاری و تعامل با نیروی انتظامی مطالبی بیان نمودند.

رئیس اداره منابع طبیعی در خصوص حفظ جنگلها و جلوگیری از قطع درختان و آتش سوزی درختان با همکاری همیاران طبیعت و‌ مسئولین بخش و همکاری نیروی انتظامی و بسیج اعلام آمادگی نمودند.

رئیس اداره آبفا نیز در خصوص آبرسانی به ایستگاههای سیار و مواردی که به تشخیص بخشداری لازم باشد اعلام آمادگی نمودند .

همچنین مقرر گردید جهاد کشاورزی نظارت بر پخت نانوایی‌ها در ایام نوروز داشته باشد .

همچنین اداره صنعت و معدن نظارت بر اصناف و قیمتها داشته باشند.

فرماندهی انتظامی در ورودی شهر نودان نسبت به استقرار کانکس و نیرو با همکاری شهرداری اقدام نماید.

مقرر گردید ریاست اداره اوقاف نسبت به تجهیز مسجد بین راهی ابراهیم انصاری جهت خدمت به مسافرین و مهمانان نوروزی اقدام نماید.

شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان نسبت به صدور مجوز سیاه چادر و‌ برپایی سفره هفت سین و تجهیز سرویس بهداشتی و آبخوری و‌ ارائه خدمات مرتبط اقدام نماید.

خیاط شهردار نودان ضمن تقدیر از حاضرین مصوبات جلسه را قرائت و توضیحات لازم را بیان نمودند.

  • نویسنده : علی دهداری