فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” در دیدار با معتمدین و متنفذین محلی با تاکید بر تقویت مشارکت مردم در تولید امنیت، گفت: معتمدین و متنفذین پل ارتباطی بین مردم و پلیس می‌باشند. سرهنگ دوم “لطف‌اللّه محمّدی” در این دیدار اظهار داشت: امروزه پلیس جلب اعتماد عمومی و ارتباط مناسب با مردم را افتخاری برای خود […]

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” در دیدار با معتمدین و متنفذین محلی با تاکید بر تقویت مشارکت مردم در تولید امنیت، گفت: معتمدین و متنفذین پل ارتباطی بین مردم و پلیس می‌باشند.

سرهنگ دوم “لطف‌اللّه محمّدی” در این دیدار اظهار داشت: امروزه پلیس جلب اعتماد عمومی و ارتباط مناسب با مردم را افتخاری برای خود می‌داند و برگزاری چنین جلساتی نمادی از این اقدام مشارکتی می باشد.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس، تصریح کرد: اگر ما بتوانیم در مأموریّت‌های خود آگاه‌سازی و همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم را داشته باشیم می‌توانیم در کاهش آسیب های اجتماعی گام بلندی را بر داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” بر نقش روحانیون، معتمدین و متنفذین در تولید امنیت جامعه پرداخت و بر لزوم استفاده از نظرات و تفکّرات آنها در ایجاد امنیت پایدار اجتماعی تأکید کرد.

سرهنگ “محمدی” بیان داشت: جایگاه و نفوذ ریش سفیدان به عنوان افراد معتمد در بین مردم می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم مؤثر باشد و این امر مهم سرمایه اجتماعی برای پلیس محسوب می‌شود.