دو دستگاه دمنده اطفاء حریق با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس و در راستای اجرای رای صادره توسط قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان کوه چنار به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوه چنار اهدا گردید. به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان کوهچنار در حاشیه جلسه […]

دو دستگاه دمنده اطفاء حریق با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس و در راستای اجرای رای صادره توسط قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان کوه چنار به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوه چنار اهدا گردید.

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان کوهچنار در حاشیه جلسه روز یکشنبه مورخ دوم اردیبهشت شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با حضور حمید تقی زاده رییس دادگستری و رضا حسن زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دو دستگاه دمنده اطفاء حریق با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس و در راستای اجرای رای صادره توسط آقای احسان ضرغامی قاضی محترم شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان کوه چنار تهیه و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوه چنار اهدا گردید.

حمید تقی زاده با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی عنوان داشتند اگر چه ادارات متولی حسب وظایف ذاتی و قانونی خود مکلف به حراست و پیشگیری از تخریب منابع ملی هستند اما قطعا این مهم جز با همراهی و همکاری آحاد مردم بویژه دوستداران طبیعت میسر نخواهد بود.

دادستان کوه چنار نیز عنوان داشتند: دادگستری کوه چنار در کنار اداره منابع طبیعی و سایر ادارات مسئول با هر گونه تجاوز و تخریب منابع ملی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری کوه چنار در پایان ضمن قدردانی از مسولان منابع طبیعی و همه دوستداران طبیعت به بویژه شهروندانی که در مهار آتش سوزی ها با جان دل از جنگل ها و منابع طبیعی حراست می نمایند ابراز امیدواری کردند با همراهی و همکاری همه شهروندان و مسئولین بتوانیم در حفظ و حراست از منابع طبیعی به عنوان میراثی ارزشمند و گرانبها و انتقال آن به نسل های بعد کوشا باشیم.