فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” از کشف یک محموله قاچاق ۷ میلیاردی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد. سرهنگ “لطف‌الله محمدی” ، گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را […]

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” از کشف یک محموله قاچاق ۷ میلیاردی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” ، گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۹ هزار و ۲۵۰ عدد ماسک، ۲۵۰ کیلو گردو، ۳۲ عدد باطری، ۹۶ عدد قوطی نسکافه، ۶۰ عدد بطری چهار لیتری روغن گیربکس، یک هزار و ۸۲۰ عدد انواع عینک دودی، ۲ هزار و ۶۴۰ عدد جا کلیدی، ۴ عدد چراغ خودرو خارجی و ۱۲ طاقه پارچه که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام توان در برخورد با قاچاق کالا وارد شده است، گفت: می‌طلبد دستگاه‌های مسئول در این زمینه با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.