فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت روز خبرنگار با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تلاش خبرنگاران شهرستان قدردانی کرد. به گزارش نودان آنلاین ؛ سرهنگ زراعتیان فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت روز خبرنگار با اهدا هدایایی از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان قدردانی به عمل آورد و یاد و خاطره همه شهدای […]

فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت روز خبرنگار با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تلاش خبرنگاران شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش نودان آنلاین ؛ سرهنگ زراعتیان فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت روز خبرنگار با اهدا هدایایی از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان قدردانی به عمل آورد و یاد و خاطره همه شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید محمود صارمی وآوینی را گرامی داشت.

زراعتیان افزود : پلیس انتظامی شهرستان کازرون بارویکرد تعامل وایجاد فضای پیشگیری ازجرایم سعی دارد بهترین رویکرد انتظامی که درشان مردم شریف شهرستان هست را اجرا نماید و در این راه اصحاب رسانه بهترین ابزار جهت اشاعه تفکر پیشگیری از جرایم و فرهنگ سازی دربین مردم می باشند.

سرهنگ زراعتیان در ادامه بیان کرد: خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و نیروی انتظامی، تخلفات و عملکرد خوب ماموران را به ما گزارش دهند و همچنین یار و یاور ما در امر انتشار و پوشش اخبار حوزه انتظامی و شفاف سازی و ایجاد روحیه نشاط و امنیت در بین مردم باشند.

وی گفت : از مردم و شهروندان عزیز درخواست کرد برای ارتقای امنیت با پلیس همکاری کنند.

در ادامه خبرنگاران دیدگاهها، مشکلات و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند و با اهداء لوح تقدیری از اصحاب رسانه شهرستان کازرون تجلیل شد.

خبرنگار : محمدرضا ادریسی