به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در روز شنبه ۷ تیرماه شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با دکتر تقی زاده رییس دادگستری شهرستان کوه چنار در دفترشان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ خیاط شهردار نودان و اعضای شورای اسلامی شهر نودان ضمن تبریک گرامیداشت هفته قوه قضائیه به ریاست دادگستری […]

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در روز شنبه ۷ تیرماه شهردار و شورای اسلامی شهر نودان با دکتر تقی زاده رییس دادگستری شهرستان کوه چنار در دفترشان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ خیاط شهردار نودان و اعضای شورای اسلامی شهر نودان ضمن تبریک گرامیداشت هفته قوه قضائیه به ریاست دادگستری و دکتر حسن زاده دادستان این شهرستان و مجموعه همکاران قضایی از تلاشها و زحمات آنها در راستای اجرای عدالت ، امنیت و احقاق حقوق مردم تقدیر نمودند.

شهردار نودان حادثه سال ۱۳۶۰ و بمب گزاری دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین کوردل و شهادت ۷۲ نفر از جمله ریاست دیوان عالی وقت کشور ، شهید بهشتی از یاران دلسوز امام (ره) شخصیت برجسته و انقلابی که خار چشم دشمنان انقلاب و منافقین رذل بود که حضرت امام خمینی (ره) عنایت خاصی به ایشان داشت این حادثه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمردند.

.نورالدین دهداری رییس شورای اسلامی شهر نودان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر از زحمات مجموعه قضایی دادگستری شهرستان کوه چنار، ابعاد شخصیت شهید بهشتی و تاثیر آن در انقلاب اسلامی و جایگاه والای ایشان نزد حضرت امام (ره) و حساسیت منافقین کوردل به این شهید عزیز سخنانی بیان کردند.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نودان هر کدام طی سخنانی هفته قوه قضاییه را تبریک و از تلاشها و زحمات ریاست دادگستری ، دادستان و دیگر قضات این شهرستان تقدیر نمودند .

دکتر تقی زاده ریاست دادگستری شهرستان کوه چنار ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان اظهار داشت : حضرت امام (ره) در توصیف شهید بهشتی فرمودند « شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت ما ».

وی به تشریح شخصیت شهید بهشتی پرداختند و عزم خود و مجموعه قضایی شهرستان کوه چنار را برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم و برقراری امنیت و برخورد با متخلفان قانون شکن را جدی ذکر کردند.