در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان "کوه چنار" و مسئولان دستگاه قضائی بر تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد با یکدیگر تأکید شد

در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” و مسئولان دستگاه قضائی بر تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد با یکدیگر تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “لطف الله محمدی” و هیأت همراه به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه چنار دیدار و گفت و گو کرد.

سرهنگ محمدی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مسئولان قضایی شهرستان، بر افزایش تعامل و همکاری دو دستگاه نیروی انتظامی و قضائی شهرستان تأکید کرد.


در ادامه دکتر “تقی زاده ” رئیس دادگستری شهرستان کوه چنار گفت: برقراری امنیت نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی بویژه کارکنان انتظامی بوده و این عملکرد درخشان پلیس قابل تقدیر است.


در پایان دکتر “حسن زاده” دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهرستان، بیان داشت: تعامل و ارتباط دو دستگاه موجب تسهیل در امورات ارباب رجوع و تسریع در مشکلات مردم می شود.