به گزارش خبرنگار نودان آنلاین ؛ بعد از مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان بازار و اعلام آمادگی فرمانده کلّ سپاه جهت ورود به این عرصه و ایجاد قرارگاه کشوری و استانی هفدهم ربیع، در شهرستان کوه‌چنار نیز طی نشستی در سپاه کوه‌چنار با حضور دادستان، روسای ادارات صمت، جهاد کشاورزی […]

به گزارش خبرنگار نودان آنلاین ؛ بعد از مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان بازار و اعلام آمادگی فرمانده کلّ سپاه جهت ورود به این عرصه و ایجاد قرارگاه کشوری و استانی هفدهم ربیع، در شهرستان کوه‌چنار نیز طی نشستی در سپاه کوه‌چنار با حضور دادستان، روسای ادارات صمت، جهاد کشاورزی و شهرداران قائمیه و نودان به فرماندهی سرهنگ پاسدار علی امیری قرارگاه شهرستانی ۱۷ ربیع آغاز به کار کرد.

بر اساس مصوبّات این قرارگاه، تیمی متشکل از فرمانداری، نماینده دادستان، نیروی انتطامی، بسیج و اداره صمت، نظارت میدانی از صنوف خواهند داشت.

دستگاه قضایی و دادستانی نیز بر اساس گزارشات اداره صمت و دستگاه‌های اطلاعاتی با محترکین و گرانفروشان برخورد قاطع و انقلابی خواهد داشت.

همچنین این قرارگاه مصوب کرده اداره صمت، مایحتاج عمومی مردم را تامین و نسبت به توزیع آن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کند.