سرهنگ "حسینعلی شیروانی" در پی مطالبات مردمی از برخورد جدي با راکبين موتورسيکلت‌هايي خبر داد که در خيابان با حرکات نمايشي و مارپيچ، تک چرخ زدن و ايجاد صداي ناهنجار سبب ايجاد مزاحمت براي شهروندان مي‌شوند

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف موتورسیکلت‌های متخلف خبر داد.

سرهنگ “حسینعلی شیروانی” در پی مطالبات مردمی از برخورد جدی با راکبین موتورسیکلت‌هایی خبر داد که در خیابان با حرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن و ایجاد صدای ناهنجار سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ سرهنگ “شیروانی” بیان کرد: رانندگان موتورسیکلت هایی که مرتکب تخلفاتی نظیر حرکت در جهت مخالف مسیر و یا در پیاده رو، فاقد پلاک، حرکات نمایشی مارپیچ، تک چرخ زدن و عدم استفاده از کلاه ایمنی شوند، برابر ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، موتورسیکلت آنها توقیف و به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کوه‌چنار، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و دارای تخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی کوه چنار از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مزاحمت و … با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس تا با متخلفین برخورد قانونی انجام گیرد.