۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در کوه‌چنار افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود/ افزایش ۶۷۵ درصدی اعتبارات پروژها در کوه‌چنار نسبت به سال قبل

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت طی یک سال برای آگاهی مردم از خدمات و کارهای انجام شده در این مدت است.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلابن؛ فرماندار کوه چنار گفت: امروز با نگاه عدالت محوری که دولت مردمی سیزدهم در سطح کشور دارد در ایام الله دهه فجر در کوه‌چنار ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی که از مطالبات مردم است با اعتباری بالغ بر ۶۱۴ میلیارد تومان در حوزه‌های صنعت، آبرسانی، آبخیزداری، ورزشی، سلامت ، راه روستایی، جاده، زیرساختی و خیلی از موارد دیگر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار افزود: از نظر اعتبار نسبت به پارسال این رقم ۶۷۵ درصد افزایش داشته است

هاشمی با بیان اینکه از نظر تعداد پروژه‌های روستای و همچنین زیرسازی و آسفالت روستایی از نظر سرانه وسعت و جمعیت در استان جزو شهرستانهای اول بودیم افزود: در حوزه اشتغال، راه، آب، گاز و برق نیز عملکرد ممتازی در سطح استان داشتیم.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار از مناقصه روکش آسفالت جاده نورآباد خبرداد و افزود: برای استقرار ادارات در دهه فجر معارفه خواهیم داشت و پنج اداره نیز در دستور کار هست که بزودی مستقر شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار همچنین از اختصاص ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت حدود ۱۰ کیلومتر از کوچه‌های شهر قائمیه خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر ساخت میدان ورودی شهر نیز آغاز می‌شود.

وی از توسعه زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی شهرستان خبر داد و افزود: با آماده کردن زیرساخت‌های لازم در حال توسعه ناحیه صنعتی و ایجاد اشتغال هستیم.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به دستاوردها و موفقیت های کشور جمهوری اسلامی در بخش های مختلف در طول ۴۵ سال اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از اضلاع مهم قدرت در نظام بین‌الملل است و توانست توازن قدرت را در نظام جهانی بر هم بزند.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ، رشادت‌ها و فدارکاری‌ها برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی، دستاوردها و کارهای انجام شده باید برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود

  • نویسنده : مرضیه قاسمی