فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری مطرح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح زمینه و بستر حضور و مشارکت بیش از پیش مردم را فراهم سازیم

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری مطرح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح زمینه و بستر حضور و مشارکت بیش از پیش مردم را فراهم سازیم

به گزارش نودان آنلاین؛ سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: مسئولان شهرستان باید هوشیاری و بصیرت خود را کاملاً حفظ و از حضور در مجالس تبلیغاتی و نشست‌های سیاسی خودداری کنند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان و شهرستان ما از حساسیت خاصی برخوردار است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی صحیح زمینه و بستر حضور و مشارکت بیش از پیش مردم را فراهم سازیم.

هاشمی یادآور شد: مسئولان به واسطه اینکه مجری انتخابات هستند نباید زمینه بی‌اعتمادی را در میان مردم به وجود آورند بلکه سعی و تلاش خود را در جهت کسب رضایت و خوشحالی مردم به‌کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات سالم و آزاد مد نظر مقام معظم رهبری و اتخاذ سیاست بی‌طرفی توسط مجریان انتخابات به ایجاد اعتماد و همدلی مردم کمک خواهد کرد و در این زمینه با هیچ مدیر یا فردی که با هر عنوانی با دولت رابطه استخدامی دارد تعارف نداریم.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در ادامه خطاب به ادارات و نهادها افزود: هماهنگی و هم‌صدایی مسئولان شهرستان در راستای انتخابات و اجرای قانون باید مد نظر باشد و حفظ بی‌طرفی را در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی اصل حضور گسترده مردم در انتخابات را باعث انسجام بخشی و حفظ وحدت دانست و افزود: انتخابات بستری است تا با آرامش بر مبنای عقلانیت تصمیم گیری کرد و چنین تصمیمی ماندگار خواهد ماند.

وی به دستاوردهای نظام اسلامی ایران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و مهمترین این عرصه انتخابات است.