اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قائمیه از خبرنگاران رسمی شهرستان تجلیل کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قائمیه از خبرنگاران رسمی شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ حاج همت حسنی سخنگوی شورای اسلامی شهر قائمیه با تبریک روز خبرنگار ابراز داشت: کار خبرنگار رک و بی تعارف است، انتظار داریم واقعیت ها دقیق تر و واضحتر گفته شود و عزتی خدشه دار نگردد.باید در کار خود مستقل، قاطع و وام دار هیچ کسی نباشد و تحت تأثیر کسی قرار نگیرید.

وی افزود: بزرگترین هدف خبرنگاران بیان مسائل و مشکلات به صورت دقیق و بهمراه با مطالبه گری است، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و آگاهی جامعه از مسائل، محصول تلاش این عزیزان است.

راه علی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر قائمیه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، خیر مقدم و تبریک به خبرنگاران رسمی شهرستان بیان داشت: در دنیایی که فناوری حرف اول را می زند ارتباطات نقش اصلی را ایفا می کند، کسب اطلاعات دقیق از مؤلفه های اصلی خبرنگاری است، نوشتن خبر نیازمند دقت می باشد و بایست برای خواننده، شنونده و بیننده جذابیت داشته باشد.


وی ابراز داشت:خبر باید واقعیت داشته و صریح و صحت داشته باشد و در اولین فرصت بدست عموم برسد، خبرنگار پل ارتباطی مردم و مسئولین است و کسانی باید در این مسیر حضور داشته باشند که شم خبری داشته و علاقه مند باشند.
باید واقعیتها و حقگویی باشد و بدبینی در ذات خبرنگار نباشد و روحیه امیدبخشی به عموم را داشته باشند.

طاهری گفت: شهرداری و شورای اسلامی با خبرنگاران تعامل خوبی داشته و خواهند داشت و همچنین جلساتی که پرسش و پاسخ و در راستای بررسی مسائل و مشکلات عموم هست برگزار می نمایند تا مسائل مطرح شده توسط عموم به خبرنگاران در جلسه پرسش و پاسخ پیگیری گردد و بدون شک در امر خدمت رسانی کوتاهی نخواهیم داشت.

روح الله هوشمندی عضو شورای اسلامی شهر قائمیه ضمن خیر مقدم ، تقدیر و تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای اهل قلم اظهار داشت: هرکس که آگاه تر باشد به تبع آن مسئولتر خواهد بود همچنین در قبال اعتقادات و باورهای عموم مسئول است. انتظارات مردم از شهرداری و شورای اسلامی در راستای پیشبرد بهتر مسائل و مشکلات شهر بر کسی پوشیده نیست.

هوشمندی اعلام داشت: از اصحاب رسانه انتظار می رود که حسب وظیفه وقایع را بر اساس حقیقت و بدور از جناح بندی و اختلافات شخصی پیگیری نمایند و صریح و صحیح قلم بزنند. امیدبخشی، آگاهتر بودن و آگاهی سازی و آگاهی بخشی از خصوصیات خبرنگار می باشد که خبرهای این دسته از افراد که این آیتم ها را مدنظر قرار می دهند باز خورد بهتری را دربین عموم در پی خواهد داشت.

محمد باقر میرزایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قائمیه ضمن تقدیر و تبریک به مجموعه های خبری چنار نیوز، کوه چنار آنلاین، صدای کوه چنار و نودان آنلاین، با بیان اینکه نقش خبرنگاران در بحث روشنگری قابل انکار نیست بیان داشت: مجموعه خبری شهرستان انصافأ در بحث روشنگری پیشتاز است و لازم است این نکته را مدنظر داشته باشیم که میراثی به عنوان شهرستان شدن در دست ماست با ارائه اخبار صحیح و مطالبه گری درست باید در پاسداری و تقویت کردن آن گامی مؤثر برداریم.


وی افزود:باید حقایق را به مردم بگوئید، منصفانه نقد کنید، مسئولینی را که خدمت دارند مشوق آنها باشیم و اگر گاهأ کاستی هایی دارند نقد منصفانه و مطالبه گری مستند داشته باشیم.

محمد باقر میرزایی گفت:خبرنگار باید اهل مطالعه باشد و اشرافیت کامل بر کار وظایف اداری داشته و و انتظار می رود خدماتی که صورت میگیرد به عموم اطلاع داده باشد، اهل مطالعه و نظر و از افرادخبره صاحب نظر استفاده نمایند.
وی در پایان گفتند:امیدبخشی به جامعه یکی از ویژگی های بارز یک خبرنگار است و در شهرستان ما این موضوع نمود بیشتری دارد.

گودرز جعفری عضو دیگر شورای اسلامی شهر قائمیه ضمن تبریک و تقدیر گفتند: خبرنگاران متعهد با قلم زدن خود می توانند در پیشبرد اهداف عالیه شهرستان پیشقدم باشند و اهداف و برنامه ها را در این راستا پیش ببرند، بی شک رشد علمی، فنی، هنری، مدیون و مرهون خبرنگاران است که در پرتو اطلاعات و آگاهی بخشی است که به شهروندان میدهند، قطعأ اطلاعات خبرنگار ارزشمند است و میتواند جامعه را به سوی تعالی بخشی در همه زمینه ها با صداقت، علم و تسلط بر امور رهنمون سازد.

شهردار قائمیه علی حاجی زاده ضمن خیر مقدم به خبرنگاران سرعت، دقت و صحت در عرصه خبری را از مقولات مهم خبر دانستند و تصریح کردند: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است، خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و اگر فعالیت های جهادگران عرصه خبر و اطلاع رسانی نباشد، خدمات مسئولین دیده نخواهد