دوشنبه های مسجد محوری این هفته اداره آموزش وپرورش کوهمره نودان در مسجد صاحب الزمان روستای تره دان برگزار شد

دوشنبه های مسجد محوری این هفته اداره آموزش وپرورش کوهمره نودان در مسجد صاحب الزمان روستای تره دان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان در راستای طرح دوشنبه های مسجد محوری ، این هفته این برنامه در مسجد صاحب الزمان روستای تره دان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، شورای معاونین اداره، دهیاری و شورای روستای تره دان و مردم این روستا برگزار گردید.

سعید خواجه، رییس اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان گفت: امیدست تا با تفکر و تعمق درواقعه ی کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم.

وی ضمن پیوند بین مسجد و مدرسه حضور دانش آموزان و خانواده ها در مدارس گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد ارتباط بین مدارس،خانواده ها و مساجد است که در قالب آن فعالیت های عبادی، فرهنگی و اجتماعی در مساجد و اقامه نماز در مدارس تقویت شود.  

خواجه با بیان اینکه نماز سعادت دنیا و عقبا را به بشر هدیه می کند و انسان با نماز به تکامل فکری و رفتاری می رسد، گفت: خانواده ها در برابر سعادتمندی فرزندان خود و سلامت جامعه وظیفه دارند و تقویت ارتباط با خداوند جامعه را از مفاسد و منکرات مبرا می کند.

در ادامه این جلسه شورا و دهیار روستای تره دان، نماینده اولیا و مربیان و جمعی از مردم نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مدرسه ابتدایی این روستا و کمبودهای این مدرسه ارائه دادند.

در پایان اعضای شورای معاونین نیز ضمن استماع نقطه نظرات اهالی روستا، آمادگی خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات و کمبودهای موجود در مدرسه ابتدایی شهید عباسپور روستای تره دان اعلام نمودند.