فرمانده انتظامي "کوه‌چنار" در ديدار با مسئولان هيئت‌هاي عزاداري اباعبدالله الحسين(ع)، از آنان خواست تا در تأمين هر چه بهتر نظم و امنيت مراسم عزاداري محرم نهايت همکاري را با پليس داشته باشند.

هیأت های مذهبی در مراسم عزاداری محرم با پلیس همکاری داشته باشند 

فرمانده انتظامی کوه‌چنار در دیدار با مسئولان هیئت‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، از آنان خواست تا در تأمین هر چه بهتر نظم و امنیت مراسم عزاداری محرم نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ لطف الله محمدی، در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، از محدودیت‌های ترافیکی و امنیتی گسترده در این ایام در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و افزود: خط قرمز پلیس در تمامی حوزه‌ها تعدی به اموال و امنیت مردم است که به هیچ عنوان اجازه خدشه دار شدن به امنیت عمومی مردم را به افراد هنجار شکن و قانون گریز نخواهیم داد. وی در ادامه از مسئولان هیئت‌های عزاداری کوه‌چنار خواست تا در خصوص مسائل ترافیکی ایام محرم و ایجاد سهولت در تردد عزاداران، همکاری‌های لازم را با پلیس داشته و به توصیه های ترافیکی به خصوص در این ایام توجه ویژه کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از مسئولان برپایی خیمه‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی خواست چادرهای پذیرایی از عزاداران را در محل‌های پر تردد بر پا نکرده و باعث به وجود آمدن موانع برای تردد خودروها و افراد در سطح معابر شلوغ نشوند.

سرهنگ محمدی به افراد فرصت طلب و هنجارشکنی که با دامن زدن به یکسری تهدیدات دشمنان قصد بر هم زدن آرامش مردم را دارند، هشدار داد: پلیس بدون چشم پوشی با این افراد قانون گریز و فرصت طلب برخورد کرده و اجازه عرض اندام را به این افراد نخواهد داد. گفتنی است در این دیدار که مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، رؤسای هیئت‌های مذهبی کوه‌چنار با بیان نکاتی به تبادل نظر با فرمانده انتظامی شهرستان پرداخته و از اقدامات کارکنان انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت هیئت ها در سنوات قبل تقدیر و تشکر کردند.