پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش کوه چنار در پی درگذشت دانش آموز مرحومه نوشین مرتضوی مدیر آموزش و پرورش کوه چنار به مناسبت در گذشت دانش آموز شادروان« نوشین مرتضوی» پیام تسلیت صادر نمود

به گزارش نودان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار، صفر ساسانی پور به مناسبت درگذشت دانش آموز مرحومه « نوشین مرتضوی » پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِیم

مَا عِندَکُمْ یَنفَدُ وَمَا عِندَ اللَّهِ بَاقٍ وَلَنَجْزِیَنَّ الَّذِینَ صَبَرُوا أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُوا یَعْمَلُونآنچه نزد شماست فانی می‌شود؛ امّا آنچه نزد خداست باقی است؛ و به کسانی که صبر و استقامت پیشه کنند، مطابق بهترین اعمالی که انجام می‌دادند پاداش خواهیم داد.( نحل ۹۶)

تسلیت واژه کوچکی است در برابر اندوه بزرگ از دست دادن عزیزان، لکن رضایت به تقدیر الهی، جایگاهی است بس رفیع که تنها بندگان خاص خداوند به آن نائل می آیند و تنها با یاد خدای بزرگ دلهایشان آرام می گیرد.

غم فقدان فرزند دلبندم، زنده یاد “نوشین مرتضوی” دانش آموز دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان کوه چنار که از میان ما رفت، ما را در غصّه ای جانگداز فرو برد. اندوه بی پایانم از این واقعه ی دردناک قابل وصف نیست.

بدون تردید اکنون روح این عزیز سفر کرده در جوار رحمت واسعه حضرت حق – جلّ و اعلی- به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند می‌باشد .

اینجانب ضمن ابراز همدردی و همدلی خود با خانواده این عزیز سفر کرده، این ضایعه غم انگیز را به به تمام بازماندگان به ویژه والدین محترمش، معلمان، همکلاسی‌ها جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت عرض نموده، تسلّی خاطر و صبری جمیل بر مصائب بازماندگان و روحی شاد و آرام در سرای قرب الهی برای آن عزیز سفرکرده از درگاه باری تعالی مسألت می‌نمایم.

صفر ساسانی پور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار