در راستاي برنامه ريزي و تنظيم فعاليت ها ، و تمهيد مقدمات بازگشايي مدارس، وبا هدف تبيين وظايف و اقدامات كميته هاي مرتبط در سطح مدیریت ، جلسه ستاد پروژه مهر اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، با حضور مدير آموزش و پرورش، معاونين و مسئولان کارگروه ها  پروژه مهر برگزار شد.

در راستای برنامه ریزی و تنظیم فعالیت ها ، و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس، وبا هدف تبیین وظایف و اقدامات کمیته های مرتبط در سطح مدیریت ، جلسه ستاد پروژه مهر اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و مسئولان کارگروه ها  پروژه مهر برگزار شد.

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان مدیر آموزش و پرورش کوهمره نودان در این جلسه گفت: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجراء می شود که سال تحصیلی جدید نیز با اتکاء به تجارب سنوات گذشته این پروژه باید با دقت عمل خاصی اجرایی گردد.

سعید خواجه هدف از ایجاد شورای پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان نمود و ماه مهر را متعلق به همه ارگان ها و سازمانها دانست.

وی با بیان این نکته که کارگروههای سازماندهی،تعمیر و تجهیز،توجیه و تبلیغ،تاییدصلاحیت ،نظارت و ارزیابی و سلامت، شش کمیته ستاد پروژه مهر است که بر اساس شرح وظایف محوله، فعالیت می کنند افزود: این فعالیت ها درسطح منطقه و مدارس نیزطبق شرح وظایف تعریف شده پیگیری می شود.وی ادامه داد:انتظار ما از کارگروه ها این است که حداقل هفته ای یک جلسه با مطالعه دقیق شرح وظایف وتنظیم صورتجلسه مطابق دستورالعمل ابلاغی تشکیل داده و تصمیمات اساسی اتخاذ نمایند.

مدیر آموزش و پرورش کوهمره نودان خاطر نشان کرد: مسئولین و اعضای کارگروه ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبود های آنان نسبت به رفع فوری اقدام نمایند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوگلان و دانش اموزان منطقه باشیم.

معاون آموزشی و دبیر ستاد پروژه مهر اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان نیز در این نشست به تشریح وظایف ستاد پروژه مهر پرداخت و اجرای سیاست گذاری ها در راستای پروژه مهر،تنظیم دستور جلسات کمیته ها ، پیگیری مصوبات جلسات کمیته ها و نظارت بر اجرای بهینه فعالیت های پروژه مهردرمدیریت و مدارس تحت پوشش را از اهم وظایف ستاد برشمرد.