با حضور مهندس نوذری؛ جلسه جمعی از پیشکسوتان، فوتبال دوستان و ورزشکاران پیرامون مسائل ورزشی برگزار شد

جلسه جمعی از پیشکسوتان، فوتبال دوستان، ورزشکاران، بخشدار کوهمره نودان و شهردار نودان پیرامون مسائل ورزشی با مهندس نوذری وزیر اسبق نفت در سالن جلسات شهرداری نودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ دهداری بخشدار کوهمره نودان بیان داشت: فضای ورزشی و امکانات ورزشی در بخش کوهمره خصوصا در روستای ملای انبار به نسبت جمعیت کمبود ویژه ای دارد.

مهندس غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت اظهار داشت: دیدار دوستان و همشهریان خودش یک ورزش روحی است و روحیه را تازه می کند، هر کدام از شما ورزشکار بوده اید و لذت ورزشکار بودن را می دانید و عقل سالم در بدن سالم قرار دارد، لذا ورزش جایگاه خاصی دارد، ورزش بانوان نیز مهم هست و نباید فراموش شود.

وزیر اسبق نفت در اهمیت فوتبال بیان داشت: فوتبال در حال حاضر یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشور می باشد، فکر استعدادیابی که یکی از حاضران نیز بیان کرد کار اصولی و خوبی است، استعدادهای ورزشی همه ی شهرستان و بخش را در همه ی ورزش ها پیدا کنید و در کلاس های آموزشی بیاورید، از امکانات ورزشی موجود در منطقه به خوبی استفاده نکردیم، ورزش همگانی هم باید مورد توجه قرار گیرد، خودم زمانی که نودان می آیم کوهنوردی در برنامه هایم قرار دارد، زمان کودکی نیز از نودان تا چشمه رنجان مسابقه دومیدانی می گذاشتیم، ورزش فضای زندگی سخت و مشکلات معیشتی و روزمره را تا حدودی جبران می کند، بانوان و خانواده ها را برای حضور در استخر و انجام ورزش شنا تشویق کنید.

نوذری در ادامه افزود: از مدارس برای کشف استعدادها استفاده کنید، با توجه به موقعیت و جمعیت، روستای ملای انبار را باید دریابیم‌و به مناطق پرجمعیت باید توجه بیشتری شود، مسابقات تورنمنت فوتبال را در طول سال چندبار برگزار کنید تا برای نوجوانان و جوانان انگیزه ایجاد شود.

مهندس نوذری در انتها بیان داشت: دعا کنیم واسطه خیر باشیم و باز کردن گره از کار مردم رزق و روزی هر روزمان باشد، عمر کوتاه است به همه محبت کنیم.

هر یک از حاضران در این جلسه نیز مشکلات ورزش، خصوصا فوتبال بخش کوهمره و شهر نودان را بیان کردند.

  • نویسنده : علی دهداری