فرماندار شهرستان کوه‌چنار و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی از ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوه‌چنار بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ فرماندار شهرستان کوه‌چنار و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی از ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوه‌چنار بازدید کردند.

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این بازدید با تشریح ظرفیت های غنی صنایع‌دستی، گردشگری وتاریخی شهرستان گفت: شهرستان کوه‌چنار با ظرفیت های بزرگ گردشگری , تاریخی وطبیعی می تواند موجبات توسعه و تحول سریع منطقه را فراهم کند.

با اشاره به اینکه سالانه تعداد زیادی از گردشگران جهت بازدید از طبیعت بکر و آثار تاریخی و صنایع دستی به این شهرستان سفر میکنند گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و تعامل هرچه بیشتر، نقاط ضعف و قوت این حوزه شناسایی و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران گام برداریم.

وی معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی این شهرستان به آژانس‌های مسافربری و برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها برای معرفی شهرستان و جذب گردشگر بیشتر را مهم خواند و گفت: سازمان‌های مردم نهاد، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اداری برای تحقق این موضوع حتما میراث فرهنگی را یاری می‌دهند.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در این جلسه با قدردانی از رویکرد های فرهنگی وتاریخی فرماندار شهرستان کوه‌چنار آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و رفع مشکلات در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کوه‌چنار اعلام و اظهار امیدواری کرد که تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم میراث فرهنگی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم شریف شهرستان کوه‌چنار گردد.

در این بازدید بخشدار کوهمره، شهردار و شورای اسلامی نودان، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

در این بازدید از ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوه‌چنار بازدید شد.