تشریح عملکرد یک ساله اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در "کوه چنار"

جانشین فرمانده انتظامی کوه‌چنار از تشریح عملکرد یک ساله(سال۱۴۰۱) اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “پرویز ارجمند ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، یگان‌های انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مرجع قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها ، ۱۵۰ کیلو و ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر به همراه تعداد ۱۵۶ نفر خورده فروش و معتاد نیز دستگیر شدند، گفت: دستگیری ۲ نفر قاتل و کشف ۲ فقره قتل ، دستگیری ۱۲۶نفر سارق و کشف ۴۲۳ فقره انواع سرقت ،دستگیری ۵۱۰ نفر متهم تحت تعقیب، توقیف ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف ،کشف ۳۰ قبضه سلاح غیر مجاز و کشف انواع کالای قاچاق به مبلغ ۳۸۲ میلیارد ریال از دیگر نتایج این طرح بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس