مدیرکل صداوسیما مرکز استان فارس با حضور در نودان پیرامون پخش و پوشش خبری و اطلاع رسانی اخبار شهرستان و همچنین وضعیت فنی ایستگاه های پخش شبکه های صدا و سیما در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بحث و تبادل نظر شد

مدیرکل صداوسیما مرکز استان فارس با حضور در نودان پیرامون پخش و پوشش خبری و اطلاع رسانی اخبار شهرستان و همچنین وضعیت فنی ایستگاه های پخش شبکه های صدا و سیما در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ در این دیدار که با حضور امام‌ جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی انتظامی، بخشدار ، شهردار نودان و شورای شهر نودان و نماینده صدا و سیمای شهرستان، در شهرداری نودان برگزار شد مسئولان خواستار توجه ویژه صداوسیما استان به شهرستان کوه‌چنار و تقویت ایستگاه های ارتباط دهنده شدند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار که برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان در تهران به سر می‌برد نیز تلفنی با مدیر کل صدا و سیما مشکلات شهرستان بویژه در زمینه وضعیت ایستگاههای پخش و تجهیزات خبری را در میان گذاشت.

مدیرکل صدا و سیما مرکز استان فارس در این دیدار با اشاره به ظرفیت های شهرستان کوه‌چنار در همه زمینه ها از آمادگی صدا وسیما مرکز استان جهت همکاری‌ در معرفی این ظرفیت‌ها اعلام کرد.

وی همچنین گفت: به زودی با حضور تیم های فنی و ارزیاب جهت رفع مشکلات فنی در دریافت سیگنال شبکه استانی در برخی از نقاط شهرستان‌ کوه‌چنار آن مشکلات را برطرف خواهند نمود.